iroossie
woensdag 19 januari 2011
eerste post
Hallo
Dit is mijn website, hier ga ik schrijven wat ik leuk vind. Over dieren die ik leuk vind. En ik ga filmpjes maken over van ales.
Denken jullie dat je dat leuk vind?
1 opmerking:
Unknown
27 januari 2011 om 09:14
Hoi Roos,
Dit ziet er leuk uit!
Juf Marit
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hoi Roos,
BeantwoordenVerwijderenDit ziet er leuk uit!
Juf Marit